Asiakas-
omistajuus

Asiakasomistajuus
Henri Soukka S-market Saarijärvi

S-Pankki –helppoja ja hyödyllisiä pankkipalveluita 

S-Pankki on suomalainen pankki, jonka tehtävänä on tehdä asiakkaidensa arjesta sujuvaa. S-Pankki tarjoaa helppoja ja hyödyllisiä ratkaisuja päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen ja sijoittamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen.

78 % asioi mobiilissa
S-Pankki panostaa vahvasti digitaalisten palveluiden kehittämiseen, tavoitteena tuottaa Suomen paras digitaalinen pankkipalvelukokemus. Digitaalisten palveluiden keihäänkärkenä toimii kansainvälisesti palkittu, kaupan ja pankin asiakkuuden sekä LähiTapiolan vakuutukset yhdistävä S-mobiili-sovellus.
– Asiakasomistajat ovat ottaneet S-mobiilin omakseen: viime vuoden lopussa jo yli 78 prosenttia kaikista kirjautumisista S-Pankin sähköisiin palveluihin tapahtui mobiilissa, kuvailee Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Keski-Suomessa 7 asiakaspalvelupistettä
Maksuttomat peruspankkipalvelut eli käyttötili, kansainvälinen maksukortti ja pankkitunnukset ovat tuntuva etu, jotka asiakasomistajat saavat omasta pankistaan. Keskimaassa S-Pankin asiakaspalvelupisteet palvelevat Keljon, Palokan ja Seppälän Prismassa, Sokkari-kauppakeskuksessa sekä Jämsän, Keuruun ja Äänekosken S-marketeissa.

Käteistä kassalta ja uudesta Nosto-automaatista
– Käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu lisäksi kaikkien Prismojen, S-marketien, Sale-myymälöiden ja ABC-liikennemyymälöiden kassalla, Niko Toivanen muistuttaa.

Käteistä saa myös uusista Nosto-automaateista.
– Keskimaassa Nosto-automaattien asennus aloitettiin vuoden 2019 alkupuolella. Nosto-automaateja tulee eri puolille maakuntaa toimipaikkojemme yhteyteen.

MobilePaylla maksaminenkin onnistuu
Vuonna 2018 S-Pankki teki sopimuksen MobilePayn sovelluksella maksamisesta ja Bonusten kerryttämisestä. MobilePay-maksaminen otettiin ensimmäiseksi käyttöön Prismoissa, joista se laajentui vuoden 2019 alkupuolella kaikkiin S-ryhmän päivittäistavarakauppoihin.